Job 33 van 56


Report this listing

Solliciteren



Inside Sales Representative


Functie

Interesse? Solliciteer online of contacteer ons via turnhout@unique.be of 014 47 04 74. Lise of Julie helpen je graag verder.


Jobomschrijving

Ben je graag de spin in het web tussen de klant, externe verkoop en de interne organisatie? Weet jij (complexe) service level agreements te managen en signalen van klanten direct te vertalen naar veranderende behoeften? Kun jij onder tijdsdruk de juiste prioriteiten stellen en het grote geheel in de gaten houden om onze klanten een optimale ervaring te bieden?  Als Inside Sales Representative ben je verantwoordelijk voor het gehele order-to-cash proces voor onze accountmanagement klanten. Je komt terecht in een team van gedreven collega’s waar jullie samen het beste resultaat trachten te behalen. Je dagelijkse taken zullen bestaan uit volgende:

  • Het beheren van de klantaccounts van A tot Z (deels internationale klanten)
  • De behoeften van je klanten ken je tot in detail. Veranderingen weet je vroegtijdig te signaleren, te bespreken met relevante stakeholders en terug te vertalen in aanpassingen van bestaande processen en werkwijzen
  • Je bent het hoofdaanspreekpunt voor je kanten voor alle operationele en deels tactische vragen over productbestellingen, voorraadbeschikbaarheid...
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de gemaakte afspraken in de service level agreements
  • Beheren en opvolgen van claims en klachten over prestaties en productkwaliteit
  • Je bent voortdurend op zoek naar gebieden om de efficiëntie binnen het order-to-cash proces en in de interactie met onze klanten te verbeteren.
  • Je rapporteert zelfstandig klantenfeedback aan je buitendienst collega en de teamleider, inclusief signalen van ontevredenheid bij de klant. Je denkt actief mee in oplossingen, draagt deze aan en zorgt voor implementatie

Jouw profiel

Kan jij volgende zaken afvinken?:
  • Bachelor opleiding of minimaal 3 jaar werkervaring in een technische B2B / (Key) Account Sales omgeving
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden. Je bent vloeiend in het Frans en het Nederlands
  • Commercieel ingesteld & klantgericht
  • Stressbestendig
  • Kennis van SAP is een pluspunt
  • Kennis van Microsoft Office (Word en Excel)
  • Probleemoplossende denker & resultaatgericht

Aanbod

Voor dit alles krijg je een zeer mooi aanbod:
  • Een afwisselende, uitdagende job in een leuke en dynamische werkomgeving met leuke collega's
  • Een gedegen inwerkprogramma en continue bijscholingen
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een mooi salaris afgestemd op jouw kennis en ervaring
  • Een aantrekkelijk bonussysteem met een trimestriële betaling als je met je team de vooropgestelde doelen bereikt
  • Hospitalisatie & groepsverzekering
  • Eco-cheques & sectorpremie
  • 40 uren werkweek waardoor je 20 wettelijke vakantiedagen worden aangevuld met 12 extra vakantiedagen (ADV)
  • Na het afronden van je onboarding mag je twee dagen per week van thuis werken

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht